Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen. Hoe kan ik verder?

Als je een fanprofiel hebt aangemaakt met je eigen e-mail en wachtwoord, sturen we je een bevestigingsbericht naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven.Wanneer je de bevestigingsmail ontvangt, zal er een veilige link 'klik hier' staan in de e-mail waarop je moet klikken om je e-mailadres te bevestigen. Hiermee wordt een nieuwe pagina geopend, zodat je voor het eerst met je e-mail en wachtwoord kunt inloggen. Dit is alleen om te controleren of het e-mailadres inderdaad van jou is.

Het kan tot 10 minuten duren voordat de e-mail in je inbox komt. Als je de e-mail niet ontvangt, volg dan de volgende stappen:

  • Controleer je junk- en spammappen.
  • Zorg ervoor dat je geen mailbox hebt gebruikt die gedeeld kan worden, bijvoorbeeld info@, receptie@ of verkoop@, omdat deze niet geaccepteerd worden voor je Club Brugge Account.
  • Voeg clubbrugge@communicatoremail.com toe aan de lijst met veilige afzenders en probeer het opnieuw te verzenden via de link 'klik hier om e-mail opnieuw te verzenden' op de pagina 'In afwachting van bevestigingsmail'.

Als je de pagina 'In afwachting van bevestiging e-mail' hebt verlaten en je wilt teruggaan om de bevestigingsmail opnieuw te verzenden, moet je opnieuw inloggen met je gekozen e-mail en wachtwoord. Als je jouw e-mail nog niet hebt bevestigd, zie je de 'In afwachting van bevestiging e-mail' pagina waar je op de link kunt klikken om opnieuw te verzenden.

Als geen van de bovengenoemde stappen werkt, neem dan contact op met de kaartenverkoop@clubbrugge.be met jouw e-mailadres. In enkele gevallen kan de e-mail worden geblokkeerd door jouw e-mailprovider. Club Brugge kan dit controleren en je een nieuwe link versturen indien nodig.

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0